ELMALI KREP

Bugün kahvaltıda kızım krep istedi.  Krep yaptım kızım da afiyetle yedi ama hepsini bitiremedik. Artan krepleri aşağıdaki gibi değerlendirdim. Deneyin, ne kadar lezzetli göreceksiniz.

3-4 kişilik

Malzemeler

3 adet artan krebim
2 adet kabukları soyulup rendelenmiş elma
2 çay kaşığı tarçın
4 çay kaşığı toz şeker
Şokella
Yarımsu bardağı parçalanmış fındık, fıstık
ceviz veya elinizde ne varsa benim bademim vardı onu kullandım.

YAPILIŞI

Rendelenmiş elmaları bir tencereye alın. İçine şeker ve tarçını ekleyip elmalar suyunu salıp çekene kadar 15 dakika kadar pişirin. Kreplerin içine şokella sürün. Dövülmüş fındık veya ne isterseniz serpin. Elmayı kreplere paylaştırıp yayın. Sonra krepleri rulo yapıp 2 parmak genişliğinde kesin. Soğuduktan sonra üzerine pudra şekeri serpin. Bakın ben sıcakken serptim fotoğrafı çekene kadar şekerin bir kısmı erimiş. Farkettiğimde yeni fotoğraf için çok geçti.

AŞÇININ NOTU: Krep tarifini Krepli Köfte'de bulabilirsiniz.

Yorumlar

sevim hanım dedi ki…
Sizin bir de sosisli krebinizi yemiştim. Hala tadı damağımda. Onun tarifini de verirseniz sevinirim.
Dilek dedi ki…
Sosislisini tarifini de yazdım. Beğendiğinize sevindim. Kolay gelsin, Afiyet olsun.