YEDİM, BEĞENDİM, TAVSİYE EDİYORUM

Sevgili takipçilerim,

Yemek yazarı olarak yeni tattığım lezzetleri size sunmak, tavsiyelerde bulunup uyarmak benim görevim. Ben de bazen hazır alınmış yiyecekler ikram edebiliyorum. Bazen tadını çok beğendiğim için, bazen ev yapımı yiyecekler yapmaya vakit olmadığı için, bazen sadece tatlarını merak ettiğim için, bazen yorgun olduğum için, bazen de sadece yemek yemeyi sevdiğim için hazır bazı ürünler kullanıyorum. İşte bu kullandığım ürünlerle ilgili zaman zaman size fikirlerimi ileteceğim. Hepinize ilginiz için teşekkür ediyorum.

Bugün sevgili müdürüm Sevdi Hanım bize Ülker Albeni Kek almış. Yeni çıkan yiyecekler Sevdi Hanım'ın da gözünden kaçmaz. Bu kekte karamel ve kekin uyumu süper. Tatlılıktan insanın içini bayılmıyor. Hafif lezzeti yumuşacık kekiyle Ülker Albeni Keki çok beğendim. Denemenizi tavsiye ediyorum.

AŞÇININ NOTU: Dondurmalarınızı bu kek parçalarıyla süsleyip ikram edebilirsiniz. Afiyet olsun.

Yorumlar

Tamer SOYLU dedi ki…
Ellerinize saglik Dilek hanim buryani sizin kadarguzel yapani tanimiyorum.herkese buryani denemeye davet ediyorum ellerinizi yiyeceksiniz.