YENİYIL MESAJINIZ VAAAR!

Sevgili Takipçilerim,

Hepinizin Yeniyılını kutluyorum. Hepinize sağlıklı, mutlu ve bereket dolu bir yıl diliyorum. Yüzünüzde gülücüklerin, kalbinizde mutlulukların, sofranızda bereketin olacağı ve her zaman devam edeceği iyi yıllarınız olsun.

Mesajımızın ardından hemen Yeniyıl Menüsü'ne geçelim.

Hidi Suyuna veya Tavuk Suyuna Çorba (Blogda Sebzeli Tavuk Suyu Çorbası veTavuk Derisinden İşkembe Çorbasıt ariflerini bulacaksınız. Bu tarifleri hindi suyu ile yapabilisiniz.)
Hindi Dolması veya Tavuk Dolması
Fırında Patates (Blogda tarifi var.)
Mevsim Salatası
Muhammara
Haydari
Fava
Humus
Kereviz Salatası
Girit Ezmesi
Amerikan Salatası
Mercimek Köftesi
Kıymalı Muska Böreği (İstediğiniz başka bir iç malzemesi ile de hazırlayabilirsiniz. Ayrıca Sevgili Sevim Öğretmenim'den öğrendim ki yılbaşında böreğin içine bir tane demir para konulurmuş. Böylece kısmetli börek olurmuş. Para kime çıkarsa o yıl kısmeti bol olurmuş, yılı bolluk içinde geçermiş.)
Zeytinyağlı Yaprak Dolması
Kabak Tatlısı (Bu tatlımız da yılbaşında pişirilirse bereket getirirmiş.)

Bayramda da ilettiğimgibi bugün birkaç tarif vereceğim ama fotoğrafları affınıza sığınarak daha sonra ekleyeceğim. Yeniyılda da beni takip edip tıklayın anacım. Hepinize tekrar iyi yıllar diliyorum. Kolay gelsin, afiyet şeker olsun.

Yorumlar