KEREVİZ HAKKINDA!

Sevgili takpçilerim,

Sizlere daha önce Zeytinyağlı Kereviz tarifi vermiştim. Ben kerevizin doğal kokusunu sevdiğim için pişirirken bu kokuyu bastıran bir malzeme kullanmamıştım. Fakat kerevizi kokusu ağır geldiği için yemeyenler olabilir. Çevremden öğrendiğime göre portakal ve mandalina suyu ile pişen kerevizin kokusu gittiği için daha rahat yenilebiliyormuş. Bir kilo kereviz için iki adet portakal ve bir adet mandalina suyunun kerevize eklenip yemeğin pişirilmesi bunun için yeterliymiş. Ben denemedim. Ecoş'un Ptates Salatası tarifini veren sevgili Ece arkadaşım yıllardır yemediği kerevizi artık bu şekilde çok rahat yiyebildiğini söyledi. Ben de sizlerle paylaşıyorum. Dediğim gibi ben kerevizin kokusunu bastırma gereği duymadığımdan bu tarifi denemedim. Kızımla ben Zeytinyağlı Kereviz yemeğini çok rahat tüketiyoruz. Bir tek eşim yemiyor. Eşim için bir ara portakalı da deneyeceğim ama umarım benden önce sizler denersiniz. Deneyeniniz olursa lüfen benimle paylaşın. Teşekkürler, afiyet olsun. Ayrıca sizlere başka bir kereviz tarifim daha olacak. Umarım onu da denersiniz. Vereceğim bu tarif Kereviz Pane. Bu yemeğide kereviz sevmeyen, zeytinyağlısını yemeyen benim de onu için henüz portakallısını pişirmediğim sevgili eşim beğendi ve rahatlıkla yedi. Umarın bu tarifi de denersiniz. Afiyet olsun.

Yorumlar