PATATESLİ PATLICAN OTURTMA

Öncelikle herkese iyi ramazanlar, bol bereketli iftarlar diliyorum.

Bu tarifte ölçü kullanmayacağım. Ben sebzeliğimde son kalan 3 adet patlıcanı değişik bir şekilde pişirmek istedim, tarifleri karıştırdım denemediğim bir tarifi kendime göre revize edip bu yemeği yaptım. Kıyma ile yaptığımız Patlıcan Oturtma'yı bu kez patatesli yapacağız bu tarifte. Patatesleri küp küp doğrayıp soğan, sarmısak, yeşil biber,salça, domates,   istediğiniz baharatlarla kavurun. Kavurduğunuz patatese bir miktar da pilavlık bulgur ya da pirinç  katın. Dilimleyip kızarttığınız patlıcanların üzerine bu karışımı yayın. Patlıcanların biraz üzerine çıkacak kadar su koyun ve tuzunu ayarlayıp fırınlayın. Sebzeler pişince yemek hazır. İster sıcak yemek olarak ister zeytinyağlı soğuk yemek olarak servis edebilirsiniz. Afiyet olsun.

Yorumlar